Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Sofie - 23 juni 2010 21:49


I det härliga dagens tecken trallade jag tesammans med en vän och såg på lite djur bland annat, en påfågel..otroligt vackra färger och det lyste om den när solen strilade genom trädkronorna men dessvärre hade jag BARA mobilkamera med mig!  men men bättre än just ingenting.. heter det ju ??




 

 

Några nöjda ser dom ut att vara men trötta!


  

och en och annan nöjd buksvin! gulliga den!


var ute bra många timmar, när man kom hem så upptäckte man

att man hade faktiskt bränt sig på kinderna och knalligt röda.. jösses!

Solen tog visst ganska bra trots solen var bakom moln hela dan tills man skulle åka hem, då började det bli superblå himmel! Vanajsigt!


Imorgon äntligen! och jag känner mig så nöjd som fixade tentan!

Puh! Det känns bra i själen och hjärteroten,


Nu blir de o packa lite innan man ska sova!

Blir en lång resa imorgon!


KRAM

Presentation


1 kor 16:14

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit årstid?
 Hösten!!
 Vintern
 Våren
 Sommaren

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbokens fötter!


Ovido - Quiz & Flashcards