Alla inlägg den 12 december 2010

Av Sofie - 12 december 2010 21:52


Att kombinera med ett mysigt gtj och ett snabbesök till havet i Varberg

å hinna njuta av den snabbt nersjunkande solen i en härlig vacker solnedgång

är verkligen en lyx känsla!


Det som förvånar mig mest när jag tittar på bilderna är Hur snabbt solen

faktiskt går ner och Hur snabbt mörkt det blir på bilderna!

Det handlar ju trots allt om bara 10 minuter.




Två gladfisar!

   

Var lite speciellstäming tyckte jag, Havet hade lite härlig färg och himlen lite aprikos känsla, Trots det var så isande kallt var det ändå sån varm färg på himlen.


KRAM!

Av Sofie - 12 december 2010 09:48



Igår bjöds dagen på midda, pepparkakor,  glögg o trävligheter,

Fick även gosa småbarn o bebis, Få sin dos lite uppladdat

och det kändes faktiskt (konstigt nog) hur tomt det blev efteråt, 

barnen tar alltid stor plats i en hjärterot, hur dom ny lyckas med det..

dom där små... ligisterna!  



Idag blir det Varberg och tredjeadvent   Gtj, blir mysigt. 

Vädret bjuder också på sin bästa sida så jag ska

faktiskt ta med mig kameran idag

och se Om det blir några bilder utav det ;) 

Men ack så härligt va... 


Bjuder på en bild från i torsdags då jag satt i Bilen

och hade en blyfotad dam vid sidan om mig och samtidigt

lekte med min kamera! 


Bilden blev lite spännande på sitt sätt! 



Ha en Bra dag! för det ska jag ha! 


KRAM! 

Presentation


1 kor 16:14

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit årstid?
 Hösten!!
 Vintern
 Våren
 Sommaren

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbokens fötter!


Ovido - Quiz & Flashcards